Search
Generic filters
لینک های دانلود نقدهای کاربران بازیگران و عوامل
89 دقیقه
/10
( Users)
دانلود فیلم Lukas 2018 با دوبله فارسی دوبله
مشاهده تریلر
نمره منتقدین از 100
رده سنی
بودجه ساخت $
فروش جهانی $

خلاصه داستان: یک نگهبان مکان تفریحی به نام لوکاس، در سن پنجاه سالگی می بایست با مشکلات و دردسرهای فروانی که در زندگیش رخ می دهد مبارزه کند تا بتواند فرزند هشت ساله اش را به درستی بزرگ کند. اما…

عوامل سازنده فیلم لوکاس
بازیگران فیلم لوکاس

دوبله فارسی فیلم لوکاس

فیلم های پیشنهادی

دانلود انیمیشن The Emoji Movie 2017 با دوبله فارسی دانلود فیلم Chase 2019 دانلود فیلم Come Away 2020 با دوبله فارسی دانلود فیلم Them That Follow 2019 دانلود فیلم A Place in Hell 2018 دانلود فیلم Little Women 2019 دانلود فیلم Hale County This Morning This Evening 2018
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
یکتانت
4 سال پیش

با سلام
شما با کمک یکتانت به‌عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین ایران، نه‌تنها بیش‌ترین میزان درآمد از وبسایت‌تان را تجربه خواهید کرد، بلکه قادر به دریافت درآمد خود در زمان دلخواه خواهید بود.
برندهای بزرگی به یکتانت اعتماد کرده اند، شرکت‌های تولیدی و تجاری معتبری همچون دیجی‌کالا، کاله، علی‌بابا، اسنپ و … با سپردن تبلیغات خود به یکتانت، به گفته خودشان بهترین نتیجه را دریافت کرده‌اند. همچنین بزرگ‌ترین و معتبرترین رسانه‌های ایران، در شبکه نمایش‌دهندگان پلتفرم یکتانت قرار دارند. رسانه‌هایی هم‌چون عصرایران، خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم، جی اس ام و … به‌عنوان نمایش‌دهنده از طریق یکتانت بالاترین درآمدزایی را دارند.
با توجه به سرویس‌های فعلی یکتانت، وب‌سایت شما شرایط لازم برای استفاده از این خدمات را دارد. اگر می‌خواهید جزو شبکه‌ی نمایش‌دهندگان یکتانت باشید و درآمدزایی مستمر بدون کوچکترین اختلال در سرعت و کیفیت سایت‌تان داشته باشید، می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید:

https://bit.ly/2RTXVWa
و یا در صورت نیاز به راهنمایی و آگاهی درباره نوع همکاری با ما در تماس باشید.

سمیه بتنج
Publishers@yektanet.com
45195000_021