Search
Generic filters

«تاد فیلیپس» از عدم وجود برنامه‌ ای برای ساخت دنباله فیلم “Joker” می‌ گوید!

«تاد فیلیپس» کارگردان فیلم مورد انتظار “Joker” به‌تازگی اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ی این فیلم وجود ندارد. با توجه به بیانیه جدید این کارگردان مشخص است که این فیلم برای شروع یک فرنچایز جدید خارج از دنیای گسترده‌ی دی‌سی و معرفی «واکین فینکس» به‌عنوان شاهزاده دلقک دنیای جرم و جنایت ساخته نشده است و تنها حکم یک فیلم مستقل را دارد. البته باید ذکر کنیم که فیلیپس چندی پیش نیز اعلام کرد که دنباله این فیلم تنها در صورتی ساخته خواهد شد که فینکس به ساخت آن علاقه داشته باشد با این وجود، در حال حاضر ساخت این دنباله در حال انجام نیست. وی همچنین در مصاحبه تازه‌ی خود با وبسایت «اسکرین رانت» با تایید حرف‌های پیشین خود، افزود:

“در دنباله حرفای پیشین خود باید مجدد اعلام کنم که من هرکاری را انجام خواهم داد که «واکین فینکس» به آن علاقه‌مند باشد اما هنوز برنامه‌ای برای ساخت دنباله این فیلم وجود ندارد.”

فیلمنامه فیلم “Joker” توسط «تاد فیلیپس» و «اسکات سیلور» نوشته شده است که داستانی ارجینال از چگونگی تبدیل شدن یک دلقک و کمدین ناموفق به نام «آرتور فلک» به یک قاتل جانی را به تصویر می‌کشد. این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments