Search
Generic filters

«دیوید کیوپ» نویسنده فیلمنامه فیلم “Indiana Jones 5” خواهد بود!

«دیوید کیوپ» نویسنده فیلمنامه فیلم “Spider-Man” برای کار برروی فیلمنامه “Indiana Jones 5” به دنیای این فرنچایز بازخواهد گشت. «هریسون فورد» ستاره اصلی این مجموعه باردیگر در فیلم پنجم بازخواهد گشت و شخصیت «ایندی» برخلاف شخصیت «هان سولو» ( با بازی فورد) که چندین سال قبل از مجموعه “Star Wars” حذف شد، همچنان زنده است و به ماجراجویی‌های خود ادامه می‌دهد. شایعات ساخت این فیلم چندین سال پس از فیلم چهارم این مجموعه با عنوان “Kingdom of the Crystal Skull” شکل گرفتند و درنهایت «کتلین کندی» در سال ۲۰۱۵ وجود برنامه‌هایی برای ساخت فیلم پنجم را تایید کرد. همچنین در یک بازه‌ی زمانی شایعه ساخت ریبوت این مجموعه با حضور «کریس پرت» یا «بردلی کوپر» در نقش اصلی نیز شکل گرفته بود که با تایید ساخت “Indiana Jones 5” و بازگشت «هریسون فورد» در سال گذشته، تمامی شایعات تکذیب شدند.

نگارش فیلمنامه فیلم “Indiana Jones 5” در سال ۲۰۱۶ و در ابتدا به «دیوید کیوپ» واگذار شده بود اما کمی بعد «جان کاسدان» نویسنده فیلمنامه فیلم “Solo: A Star Wars Story” جایگزین او شد با این وجود پس از گذشت زمان اندکی کاسدان نیز جای خود را به «دن فوگلمن» داد و حال امروز اعلام شد که «دیوید کیوپ» مجددا این امر را برعهده گرفته است. کیوپ در مصاحبه با وبسایت «Den of Geek» بازگشت خود را تایید کرد و افزود:

“در واقع من در این پروژه حضور دارم. من مجددا در حال کار بر روی فیلمنامه هستم. ما همچنان در حال تلاش هستیم و فکر می‌کنم که این‌بار به یک ایده خوب دست پیدا کرده‌ایم.”

فیلم “Indiana Jones 5” در ابتدا برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده بود و پس از ایجاد تاخیرهای مکرر اکران آن به سال ۲۰۲۱ تغییر پیدا کرد و احتمالا درصورتی‌که که «دیوید کیوپ» بتواند فیلمنامه مناسب و قابل تاییدی را برای دیزنی بنویسد، این فیلم در همان تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۹ تیر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments