Search
Generic filters

شخصیت «اسپایدرمن» در دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند!

براساس گزارشات منتشر شده شخصیت «اسپایدرمن» که اخیرا به‌دنبال لغو شدن قرارداد میان دو کمپانی «سونی» و «دیزنی» از دنیای سینمایی مارول خارج شده بود، در قرارداد جدید این دو کمپانی به این دنیای سینمایی بازگشته است و تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) نیز به‌عنوان زمان اکران فیلم مستقل بعدی این شخصیت اعلام شده است. این گزارش‌ها همچنین خبر از بازگشت «جان واتس» سازنده دو فیلم اول فرنچایز جدید اسپایدرمن برای کارگردانی فیلم سوم داده‌اند. «کوین فایگی» رئیس استودیوی «مارول» در بیانیه‌ای اعلام کرد که از بازگشت این شخصیت به دنیای سینمای مارول بسیار هیجان زده است و افزود:

“من برای ادامه یافتن ماجراجویی «اسپایدرمن» در دنیای سینمایی مارول بسیار هیجان زده‌ام و به‌همراه تمام اعضای «مارول استودیوز» از ادامه دادن کار برروی فیلم‌های این شخصیت بسیار خوشحال هستیم. شخصیت اسپایدرمن یک شخصیت و قهرمان بسیار قوی است که داستان او برای تمام نسل‌ها و مخاطبین در سرتاسر جهان جذاب است. او همچنین تنها قرمان با قدرت‌های فرابشری است که می‌تواند در بین دنیاهای سینمایی نیز سفر کند و از آنجا که سونی درحال گسترش دنیای «اسپایدی» خود است، شما ممکن است که هیچوقت ندانید در آینده چه سوپرایزهایی وجود دارد.”

در سال ۲۰۱۵ بود که برای اولین بار خبر توافق غیرمنتظره میان «سونی» و «مارول/دیزنی» مبنی برحضور شخصیت «اسپایدرمن» در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول منتشر شد که پس از گذشت چندسال این قرارداد در تابستان گذشته لغو شد. با این حال به‌نظر می‌رسد که دو استودیو مجددا به توافق رسیده‌اند و این شخصیت به حیات خود در دنیای سینمایی مارول ادامه خواهد داد اما هنوز جزییات این قرارداد جدید منتشر نشده است. همکاری «سونی» و «مارول» در باکس آفیس سودآوری بسیار خوبی را برای هردو استودیو به‌همراه داشت چراکه فیلم “Spider-Man: Homecoming” به فروش کلی ۸۸۰٫۱ میلیون دست یافت و این شخصیت درفیلم‌هایی از دنیای سینمایی مارول نظیر “Avengers: EndGame” نیز حضور داشت که هرکدام فروش فوق العاده‌ای را تجربه کردند.

اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
دردید
دردید
4 سال پیش

با سلام و احترام

خواهشمندیم ایمیل یا آدرس تلگرامی خود را جهت ارسال بروشور همکاری در فروش‌ پلتفرم دردید را به یکی از روش های زیر برایمان ارسال کنید.

با سپاس و احترام فراوان
واحد بازاریابی “دردید”
—————
09902386486
06152836455
marketing@dardid.com
t.me/Dardidha