Search
Generic filters

پاسخ کارگردان «نگهبانان کهکشان» به اظهارات مارتین اسکورسیزی در انتقاد از فیلمهای مارول!

جیمز گان و جاس ویدون هم به جمع منتقدان مارتین اسکورسیزی پیوستند و اظهارنظر او درباره فیلم‌های ابرقهرمانی را محکوم کردند.

جیمز گان کارگردان سرشناس دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی و خالق آثاری چون «نگهبانان کهکشان» در توییتر نوشت: «مارتین اسکورسیزی یکی از ۵ فیلمساز زنده محبوب من است. من از مردمی که ندیده به فیلم «آخرین وسوسه مسیح» می‌تاختند، عصبانی می‌شدم. حالا اسکورسیزی به همان شکل فیلم‌های مرا قضاوت می‌کند.»

چند روز پیش مارتین اسکورسیزی فیلم‌های ابرقهرمانی را خارج از دایره سینما گذاشت و در اظهاراتی که مذاق بسیاری از هواداران این ژانر پرطرفدار خوش نیامد، بدون اینکه این فیلم‌ها را تماشا کرده باشد، اعلام کرد فیلم‌های ابرقهرمانی در بهترین حالت مثل یک پارک تفریحی تم‌دار (شهربازی) هستند.

جاس ویدون کارگردان چند قسمت از «انتقام‌جویان»‌ نیز با تایید حرف‌های گان از موضع اسکورسیزی انتقاد کرده است. این دو کارگردان در نهایت بیشتر از اسکورسیزی دلخورند که چرا بدون دیدن یک اثر درباره آن قضاوت می‌کند.

اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
مهران
مهران
4 سال پیش

اسکورسیزی کارگردان قابل ستایشی است و فیلم هایی که ساخته مثل راننده تاکسی, دارودسته نیویورکی و غیره جزو بهترین های دنیای سینماست ولی اینکه بخواد فقط از زاویه منطق و واقعیت گرایی به سینما نگاه کنه به نظر من دور از انصافه، سینما فقط کوبریک، کاپولا یا شخص اسکورسیسی نیست سینما و سرگرمی البته مارول و دی سی هم هست و اینکه فیلم های مارول با هزینه کم فروش بالایی دارند و فیلم های کارگردانانی مثل اسکورسیسی نمیتونند در گیشه و جذب مخاطب با فیلم های دی سی و مارول رقابت کنند گواه همین مطلبه که سینما دوستان واقعی علاوه بر اسکورسیسی و کاپولا یا ترنس مالیک مارول و دی سی هم میبینند هر کدام دنیای جذاب خودشونو دارند ولی اکثریت مخاطبان عشق بخصوص تین ایجر ها عشق مارول یا دی سی هستند . به نظر همه باید احترام گذاشت.