Search
Generic filters

«کیت هرینگتون» از پایان مناسب سریال “Game of Thrones” می‌ گوید!

در جریان ۷۱مین مراسم «امی» که شب گذشته برگزار شد، از بازیگران سریال پربیننده “Game of Thrones” سوالات مختلفی در مورد جنجال به وجود آمده در مورد پایان‌بندی آن پرسیده شد که «کیت هرینگتون» ستاره انگلیسی تبار این سریال در پاسخ و با اعلام این نکته که هنوز فصل پایانی سریال را ندیده است، پایان بندی سریال را کاملا مناسب و خوب دانست. در جریان این مراسم سریال “GoT” توانست برنده دو جایزه‌ی بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «پیتر دینکلیج» شود. «کیت هرینگتون» در مصاحبه با وبسایت «ددلاین» افزود:

“جنجال! من هنوز سریال را ندیده‌ام و این نحوه برخورد من با جنجال است. من فصل پایانی سریال را ندیده‌ام اما می‌دانم که سختی‌های زیادی را برای فیلمبرداری آن تحمل کردم و همه‌ی افراد عشق و تلاش خود را برای این کار گذاشتند. ما به‌خوبی می‌دانستیم که در حال انجام چه کاری هستیم و اینکه این داستان کاملا هوشمندانه است. می‌دانستیم که تمام اتفاقات برای تمامی شخصیت‌ها مناسب است چراکه ما برای ده سال با آنها زندگی کردیم. این جنجال در واقع بر روی ما تاثیری ندارد.”

همانطور که مطمئنا اطلاع دارید، فصل پایانی این سریال از همان قسمت اول به‌شدت با نقدهای منفی طرفداران مواجه شد و با پخش قسمت‌های جدید آن حملات به‌سوی این سریال بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه پس از پخش قسمت پایانی سازنده‌های سریال از انجام مصاحبه‌ها و حضور در مکان‌های عمومی تا حد امکان خودداری می‌کردند و ستارگان این سریال مجبور به پاسخ‌گویی به طرفداران در مصاحبه‌های رسمی یا در شبکه‌های اجتماعی می‌شدند.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments