Search
Generic filters

ساخت قسمت چهارم فیلم «مرد عنکبوتی» با هنرنمایی «تام هالند» تایید شد!

«کوین فایگی»، رئیس استودیو مارول، تایید کرد که قسمت چهارم از فیلم‌های «مرد عنکبوتی» با هنرنمایی «تام هالند» ساخته خواهد شد، اما این فیلم هم‌اکنون در مراحل اولیه تولید قرار دارد. یک ماه قبل نیز گزارش دادیم که «امی پاسکال» از برنامه مارول برای ساخت یک سه‌گانه جدید با هنرنمایی هالند خبر داد، اکنون ساخت قسمت چهارم توسط فایگی نیز به تایید رسیده است.

فایگی گفت:« من و امی و دیزنی و سونی داریم راجع به آن رایزنی می‌کنیم و بله کار بر روی ساخت بعدی آغاز شده است. فقط به خاطر این دارم می‌گم که قصد نداریم طرفداران دوباره وارد استرس‌های قطع همکاری کمپانی‌ها همانند جریانی که تو سال ۲۰۱۹ بعد از فیلم «دور از خانه» افتاده بود بشن! این موضوع دوباره اتفاق نخواهد افتاد».

برای آن دسته از کسانی اطلاع ندارند، در سال ۲۰۱۹ کمپانی‌های مارول و سونی بابت موضوعات مالی فیلم مرد عنکبوتی با عدم توافق‌هایی مواجه شدن که مدتی باعث قطع همکاری این دو کمپانی و خروج مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول شده بود. فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست هم‌اکنون در سینماهای جهان در حال اکران بوده و رکوردهای باکس‌آفیس را یکی پس از دیگری جا به جا می‌کند. این فیلم توانست در شب افتتاحیه در آمریکا ۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و هم‌اکنون با نمره ۸٫۸ در رتبه هشتم ۲۵۰ فیلم برتر سایت iMDB قرار دارد.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments