Search
Generic filters

ستاره «بازی تاج و تخت» ضد قهرمان سینما می شود!

پس از آن‌ که لنا هیدی گفت علاقمند است نقش “لیدی ددپول” که یک ضدقهرمان است را بازی کند، خالق شخصیت “ددپول” از این ایده حمایت کرد.

راب لایفلد خالق شخصیت “ددپول” از ایده‌ی بازی “لینا هیدی” ستاره‌ سریال “بازی تاج‌وتخت” در نقش “لیدی ددپول”  حمایت کرد. هیدی اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود که مایل است نقش “ددپول” را بازی کند. لایفلد به تازگی در مصاحبه با “کامیک‌بوک” در مورد ایده‌ی بازی هیدی در نقش “واندا ویلسون” یا “لیدی ددپول” اظهار نظر کرده است. او می‌گوید: “چرا که نه، عزیز من، چرا که نه! لیدی ددپول فوق‌العاده است و به‌شدت محبوب، و ضمناً فکر می‌کنم کمی مورد غفلت قرار گرفته.”

لایفلد شخصیت “لیدی ددپول” را با همکاری “ویکتور گیشلر” خلق کرد. این شخصیت یکی از اعضای “ددپول کورپس” است. “ددپول” این گروه را با ددپول‌‌های دنیاهای موازی تشکیل داد تا در مقابل یک نیروی کیهانی موسوم به “بیداری” (Awareness) بایستد. واندا متعلق به دنیایی است که ایالات متحده‌اش وارد دومین جنگ داخلی شده و فاشیست‌ها مدیریت دولت را در اختیار گرفته‌اند. دیگر اعضای این گروه شامل “هدپول”، “کید ددپول” و “داگ‌پول” می‌شود.

لایفلد می‌گوید هواداران نباید در آینده‌ی نزدیک منتظر دیدن “لیدی ددپول” در سینما باشند. او معتقد است که مارول موجب شده که “ددپول ۳” تا به حال ساخته نشود. او می‌گوید: “مارول را مقصر می‌دانم… به خاطر مارول تاکنون ساخته نشده.”

هیدی در فصل هشتم و پایانی “بازی تاج‌وتخت” که یک سال قبل روی ایر رفت در کنار “نیکلای کاستر-والدو” نمایش دلپذیری داشت و یکی از معدود نقاط قوت آخرین اپیزودهای سریال فانتزی پربیننده‌ی شبکه‌ی HBO بود.

هیدی ۴۶ ساله و بریتانیایی سال گذشته در فیلم “مبارزه با خانواده‌ام” به کارگردانی “استیون مرچنت” در مقابل “فلورنس پیو” بازی کرد که به تازگی با “بیوه‌ی سیاه” (Black Widow) به “دنیای سینمایی مارول” پیوسته است.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments