Search
Generic filters

فیلمبرداری فیلم «John Wick 4» احتمالا در سال 2021 آغاز می شود!

این‌گونه به نظر می‌رسد که مراحل تولید فیلم ‘’John Wick 4’’ احتمالا زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت، آغاز خواهد شد. در جریان ماه می ۲۰۲۰ کمپانی لایونزگیت در بیانیه‌ای رسمی اذعان داشت که مراحل تولید و اکران این اثر با تاخیری طولانی مدت همراه خواهد بود و طرفداران در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ خواهند توانست که این اثر را مشاهده کنند.

با این حال در مصاحبه اخیر وبسایت کولایدر با ایان مک‌شین (Ian McShane)‌، یکی از ستارگان ثابت فرنچایز ‘’John Wick’’ و ایفاگر نقش وینستون، وی اعلام کرده است که احتمالا مراحل تولید فیلم مذکور در جریان سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. وی در این‌باره اعلام کرد:

«کیانو و من با فرا رسیدن کریسمس گفت و گویی را داشتیم و وی به من گفت که امیدوار است، مجددا امسال یک‌دیگر را ملاقات کنیم. من می‌دانم که نگارش فیلمنامه به پایان رسیده و مراحل تولید فیلم چهارم و پنجم این فرنچایز نیز به صورت هم‌زمان صورت می‌گیرد اما شکی وجود ندارد که در تاریخ نامشخصی از سال جاری، ساخت این دنباله‌ها آغاز می‌شود.این موضوع را من با اطمینان می‌گویم.»

ایان مک‌شین که این روزها بیشتر برای بازی در سریال ‘’American Gods’’ شناخته می‌شود، اطلاعات بیشتری را در مورد فیلم‌های جدید فرنچایز ‘’John Wick’’ منتشر نکرده است.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments