Search
Generic filters

فیلمبرداری فیلم «Spider-Man: No Way Home» به پایان رسید!

هیچ شکی وجود ندارد که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تاریخ است که انتظارات فراوانی پیرامون آثار مختلف مرتبط به آن وجود دارد. این پروژه از چندی پیش و با پخش سریال ”WandaVision” آغاز شد و پس از اتمام آن نیز پخش سریال ”Falcon and the Winter Soldier” از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شده که هم‌اکنون دو قسمت ابتدایی آن در دسترس طرفداران قرار گرفته است..

در طی ماه‌های گذشته نیز شایعات متعددی پیرامون فیلم مورد انتظار ‘’Spider-Man: No Way Home’’ منتشر شد که هریک از آنها نوید حضور شخصیت‌های مختلفی را در این اثر می‌دانند. از میان شایعات منتشر شده می‌توان به شایعه حضور اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و توبی مگوآیر (Tobey Maguire) که پیش از این در مجموعه‌های سینمایی متفاوتی در قالب شخصیت اسپایدرمن به ایفای نقش پرداخته‌اند، اشاره کرد.

حال امروز عوامل سازنده این فیلم با انتشار مطالب جدیدی در شبکه‌های اجتماعی، از اتمام مراحل فیلمبرداری آن خبر داده‌اند، با این وجود هنوز مشخص نیست که چه زمانی از تریلر رسمی این عنوان رونمایی می‌شود. جان واتس (Jon Watts) مجددا کارگردانی فیلم جدید ‘’Spider-Man’’ را برعهده دارد و بازیگرانی نظیر تام هالند (Tom Holland)، زندایا (Zendaya)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش‌های پیشین خود باز می‌گردند.

همچنین می‌دانیم که در این اثر، جیمی فاکس (Jamie Foxx)‌ در قالب نقش الکترو از فیلم ‘’Amazing Sipder-Man 2’’ و آلفرد مولینا (Alfred Molina) به عنوان شخصیت دکتر اوتو اکتاویوس از فیلم دوم سه گانه ‘’Spider-Man’’، محصول کمپانی سونی پیکچرز بازخواهند گشت.

فیلم ‘’Spider-Man: No Way Home’’ در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
لوسیفر
لوسیفر
2 سال پیش

حسابی منتظرشم مرسی بابت سایت خوبتون و زحماتتون