Search
Generic filters

نخستین تریلر رسمی «Mortal Kombat» منتشر شد!

اولین تریلر فیلم «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) به کارگردانی «سایمون مک‌کووید» سرانجام منتشر شد. این ریبوت ۲۴ سال پس از «مورتال کامبت: نابودی» (Mortal Kombat: Annihilation) با رده‌ی سنی بزرگسال (R) ساخته شده و فیلمساز می‌گوید محدودیتی در خلق صحنه‌های نبرد نداشته است. این فیلم داستانی به کلی تازه در مورد دشمنی میان «اسکورپین» با بازی «هیرویوکی سانادا» و «ساب-زیرو» با بازی «جو تسلیم» و نیز شخصیت جدید «کول یانگ» با بازی «لوییس تن» بازگو می‌کند.

بازیگران فیلم «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»، «جاش لاسن» در نقش «کانو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «چین چان» در نقش «شانگ سونگ»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» و «لوییس تن» در نقش شخصیت «کول یانگ» خواهند بود.

مک‌کووید پیش‌تر در مورد لحن فیلم به مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «قوانین پیرامون رده‌بندی سنی آن چیزی نیست که اغلب مردم تصور می‌کنند. در مورد میزان خون است، میزان خون‌ریزی است، در مورد برداشت از نحوه‌ی به کار بردن آن است. ما بحث‌های زیادی در مورد رسیدن به توازن داشته‌ایم و خشونت و خون و تلفات (فیتالیتی) زیادی وجود داشت.» او سپس مکثی می‌کند و بر جمله‌ی آخرش تأکید می‌کند: «خشونت و خون و تلفات در فیلم وجود دارد.» تن نیز تأیید می‌کند که «فیتالیتی‌های دیوانه‌واری در فیلم وجود خواهد داشت.»

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «کول یانگ یک مبارز ام‌ام‌ای است که به تحمل ضربات سخت برای دریافت پول خو گرفته اما از میراث خود یا اینکه چرا امپراطور «شانگ سونگ» بهترین جنگجویش «ساب-زیرو» را برای به دام انداختنش فرستاده آگاهی ندارد. کول برای محافظت از خانواده‌اش با راهنمایی «جکس» سرهنگ نیروهای ویژه که مانند او با نشان اژدهای عجیبی به دنیا آمده، «سونیا بلید» را جستجو می‌کند. دیری نمی‌گذرد که کول خودش را در معبد «لرد ریدن» می‌یابد، یک «خدای ارشد» و محافظ «ارث‌رلم» که به دارندگان نشان اژدها پناه می‌دهد. کول در آن‌جا توسط جنگجویانی باتجربه مانند «لیو کانگ»، «کونگ لائو» و «کانو» آموزش می‌بیند تا آماده‌ی نبرد با دشمنان «اوت‌ورلد» شود.»

فیلمبرداری ریبوت «مورتال کامبت» دسامبر سال ۲۰۱۹ در استرالیا به پایان رسیده بود. برادران وارنر و نیو لاین سینما چهارشنبه این هفته از پوسترهای متحرک و متفاوت فیلم رونمایی کرده بودند. «جیمز وان» کارگردان «آکوامن» (Aquaman) از جمله تهیه‌کنندگان فیلم است. نگارش فیلمنامه به «گرگ روسو» و «دیو کالاهام» سپرده شده است.

«مورتال کامبت» ۱۶ آوریل از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments