Search
Generic filters

یک بازیگر ایرانی به «Spider-Man 3» پیوست!

«آرین مؤید» بازیگر ایرانی تبار سریال «وراثت» (Succession) در قسمت سوم «مرد عنکبوتی» (Spider-Man 3) مارول و سونی نقش یک کارآگاه را بازی می‌کند. منابع نزدیک به فیلم ادعا می‌کنند که مؤید در چند صحنه جلوی دوربین رفته است.

از داستان «مرد عنکبوتی ۳» که هنوز عنوانی رسمی پیدا نکرده اطلاعات در دست نیست، اما شایعه‌ی همکاری «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» مردان عنکبوتی سابق که خارج از «دنیای سینمایی مارول» نقش «پیتر پارکر» را بازی کرده‌اند شنیده شده است. با وجود اینکه در داستان این قسمت دنیاهای موازی سرنوشت‌سازند، «تام هالند» اخیراً تأکید کرده بود که این شایعه‌ها صحت ندارند.

ویدیویی درز شده از پشت صحنه‌ی فیلم نیز نشان می‌داد که شخصیت «میستریو» بخشی از داستان است. در این ویدیو بیلبوردهایی دیده شد که عبارت‌های «شهروندان حامی مرد عنکبوتی» بر روی آن‌ها نقش بسته بود. هوادران گمانه‌زنی می‌کنند که احتمال محاکمه «پیتر پارکر» به دلیل قتل «میستریو» وجود دارد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تأیید کرده است که «مرد عنکبوتی ۳» و «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) پیوند مستقیمی با سریال «وانداویژن» (WandaVision) برقرار می‌کنند و «بندیکت کامبربچ» بازیگر نقش «دکتر استرنج» در هر دو فیلم ظاهر خواهد شد.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که «ویلم دفو» در محل فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» دیده شده، اما هنوز تأیید نشده است که او نقش «نورمن آزبورن» را تکرار می‌کند یا نه.

«مرد عنکبوتی ۳» به کارگردانی «جان واتس» با بازی هالند، کامبربچ، زندیا، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، و ماریسا تومی قرار است ۱۷ دسامبر آینده اکران شود.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments