Search
Generic filters

«Aquaman 2» صحنه های ترسناک هم خواهد داشت!

«جیمز وان» کارگردان فیلم «آکوامن ۲» (Aquaman 2) به تازگی اعلام کرده است که طرفداران می‌توانند انتظار صحنه‌های ترسناک را در این فیلم مانند «آکوامن»  داشته باشند. وان که برای کارگردانی فیلم‌های ترسناکی مانند چندگانه «اره» ، «آنابل» ، «احضار»  و مجموعه فیلم‌های «توطئه آمیز»  شهرت دارد تصمیم دارد علاقه خود به ژانر وحشت را در فیلم ابرقهرمانی «آکوامن ۲» نیز نشان دهد.

او می‌گوید: «همان‌طور که در فیلم اول بخش‌های ترسناک وجود داشت من تصمیم دارم که در فیلم بعدی هم این کار را انجام دهم. فکر می‌کنم که این بخشی از وجود من هست و در فیلم‌های من خودش را نشان می‌دهد. ترس می‌تواند در فیلم‌هایی مانند «آکوامن» حس شود زیرا داستان این فیلم‌ها در دنیای زیر آب اتفاق می‌افتد که می‌تواند خیلی مخوف باشد. طبیعتاً، عشق من به ژانر ترسناک به این معنی است که رگه‌های ترس در همه فیلم‌های من دیده می‌شود و من تلاش می‌کنم تا به آن جهت بدهم. من از فیلمی که می‌ساختم شناخت دارم و هیچ‌وقت تصمیم نگرفتم که صحنه را از آنچه هست تیره‌تر کنم، اما دوست نداشتم که اتمسفر فیلم را تیره‌تر کنم اگر منظور من را متوجه می‌شوید. من فکر می‌کنم می‌توانم این لحظه‌های ترسناک را در فیلم قرار دهم تا فیلم جالب‌تر شود و مشکلی پیش نیاید چون آن‌ها هیولاهای دریا هستند. اما در نهایت نمی‌خواستم فیلم افسرده کننده‌ای بسازم.»

وان قرار است در فن‌دوم دی‌سی به همراه ستاره فیلم «آکوامن»، «پاتریک ویلسون» که نقش برادر ناتنی «آرتور» را بازی می‌کند حضور پیدا کند. این مراسم که روز ۲۲ اوت (۱ شهریور) به صورت آنلاین برگزار می‌شود شامل فیلم‌های آینده کمپانی دی‌سی از جمله « زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» ، « جوخه انتحار»  و «بتمن»  می‌شود. فیلم «آکوامن ۲» قرار است در روز ۱۶ ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments