Search
Generic filters

«سیلوستر استالون» از آینده شخصیت «راکی بالبوآ» می‌ گوید!

درحالی‌که تنها چند روز تا اکران آخرین فیلم از فرنچایز «رامبو» تحت عنوان “Rambo: Last Blood” با حضور مجدد «سیلوستر استالون» در نقش افسانه‌ای خود در روز جمعه پیش‌رو زمان باقی مانده است، استالون در مصاحبه با خبرنگار وبسایت «کولایدر» اعلام کرد که کارش با فرنچایز “Creed” به پایان رسیده و دیگر کاری برای انجام دادن در آن مجموعه باقی نمانده است و اکنون ایده‌ها و داستان‌های خوبی را برای شخصیت «راکی بالبوآ» در سر دارد.

‘’ من چیزی در سر دارم که تا حدودی یک موضوع سیاسی است که [این ایده] درست بر روی لبه سقوط یا موفقیت قرار دارد. داستان فیلم جدید راکی با یک کشور خارجی سر و کار خواهد داشت. خب شما الان مقدار کمی از آن را شنیدید و من الان باید با دقت به این مسئله فکر کنم چراکه این پروژه دو سال از زندگی‌ام را مشغول خواهد کرد و هیچ ضمانتی برای موفقیت آن وجود ندارد.’’

با توجه به صحبت‌های «سیلوستر استالون» طرفداران شخصیت راکی می‌توانند از امروز برای بازگشت وی به سینماها خوشحال باشند چراکه احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار بالا است اما سوال اصلی این است که منظور استالون از یک کشور خارجی کدام کشور است؟ آیا منظور او روسیه است؟ آیا بالبوآ برای تمرین و آموزش دادن پسر «ایوان دراگو» به روسیه بازمی‌گردد؟

فیلم “Rambo: Last Blood” به کارگردانی «آدرین گرانبرگ» و ستارگانی همچون «سیلوستر استالون»، «پاز وگا»، «ایوت مونرئال» و «آدریانا بارازا» در آن حضور دارند. در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است که تقریبا چهار دهه پس از اتفاقات فیلم “First Blood”، «جان رامبو» بازگشته است و اینبار باید با گذشته خود رو به رو شود و با استفاده از توانایی‌های قدیمی‌اش آخرین ماموریت خود را به‌ درستی به پایان برساند.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments