Search
Generic filters

اکران فیلم «Fast and Furious 9» مجددا با تاخیر مواجه شد!

کمپانی یونیورسال پیکچرز به تازگی از تاخیر ایجاد شده در روند انتشار دو محصول مورد انتظار خود خبر داده است.

براساس اعلام این کمپانی، انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Fast and Furious 9’’ با تاخیری یک ماهه مواجه شده و این اثر در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) عرضه می‌شود؛ پیش از این تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برای انتشار این فیلم مقرر شده بود.

علاوه‌بر ۹مین فیلم از سری محبوب ‘’Fast and Furious’’، اعلام شده است که انیمیشن ‘’Minions: The Rise of Gru’’ نیز با تاخیری طولانی مدت و یک ساله در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

در خلاصه داستان رسمی منتشر شده از فیلم ‘’Fast and Furious 9’’، ذکر شده است که دام با بازی وین دیزل (Vin Diesel) وادار می‌شود تا زندگی مملو از آرامشش را رها کند و همراه با تیم همیشگی‌ خود در برابر برادر بیگانه‌اش با بازی جان سینا (John Cena) قرار گیرد؛ ناگفته نماند که هنوز چگونگی بازگشت شخصیت هان با بازی به سانگ کانگ (Sung Kung) از مرگ مشخص نیست و سوالاتی مختلفی در این مورد وجود دارد!

جاستین لین (Justin Lin) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و از دیگر ستارگان حاضر در آن می‌توان به میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و شارلیز ترون (Charlize Theron) اشاره کرد.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments