Search
Generic filters

برد پیت در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می‌کند!

برد پیت، بازیگر فیلم Once Upon A Time in Hollywood قرار است در همکاری دوباره با کوئنتین تارانتینو در فیلم The Movie Critic بازی کند.

فیلم The Movie Critic قرار است دهمین و آخرین فیلمی باشد که کوئنتین تارانتینو وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است یکی از بازیگران اصلی این پروژه مشخص شده باشد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که برد پیت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood به‌دنبال حضور در فیلم The Movie Critic و همکاری دوباره با کوئنتین تارانتینو است.

برد پیت پیش از این با تارانتینو در فیلم Inglourious Basterds و فیلم Once Upon a Time in Hollywood همکاری کرده بود و فیلم منتقد فیلم می‌تواند سومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. در حال حاضر مشخص نیست که پیت قراردادی برای حضور در فیلم تارانتینو دارد یا خیر، اما او اکنون در فیلمی با موضوع مسابقات فرمول یک برای شبکه اپل و به کارگردانی جوزف کوشینسکی حضور دارد.

در ادامه می‌توان انتظار حضور پیت در فیلم The Movie Critic را داشت که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 آغاز شود. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم The Movie Critic در دسترس نیست، اما منابع نزدیک داستان این فیلم را در لس آنجلس اواخر دهه 70 میلادی توصیف کرده‌اند که فیلم با الهام از یک منتقد بدین ساخته می‌شود که نوشته‌های باعث الهام و رشد کوئنتین تارانتینو شده است.

هنوز استودیویی حق تولید و پخش این فیلم را در اختیار نگرفته است، اما تارانتینو در فیلم Once Upon a Time in Hollywood با سونی پیکچرز همکاری کرده بود که برای آن نامزد دریافت دو جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی و نویسندگی شده بود. برد پیت اخیرا در فیلم The Lost City، فیلم Bullet Train و فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل بازی کرده است و از کارهای بعدی او می‌توان به فیلم فرمول یک اپل و فیلم Wolfs به کارگردانی جان واتس اشاره کرد که در این دو فیلم در حال نقش‌آفرینی است.

اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments